Комітет Верховної Ради України з питань сім'ї, молодіжної політики та  спорту розглянув проект  Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» (реєстр. № 3000), поданий Кабінетом Міністрів України та надіслав свої пропозиції до Комітету Верховної Ради України з питань бюджету, Кабінету Міністрів України, та Міністерства фінансів України.

 

Під час обговорення законопроекту, члени Комітету наголосили на тому, що його прикінцевими положеннями пропонується передбачити застосування деяких положень багатьох Законів, порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів. Насамперед, це стосувалося вимог статті 26 Закону України «Про фізичну культуру і  спорт», статей 5 та  19 Закону України «Про охорону дитинства», статей 1, 24, 25 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», якими передбачалося обов’язкове передбачення у дошкільних та інших навчальних закладах посади фахівців з фізичної культури, проведення обов'язкових занять з фізичної культури у дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах, безкоштовне харчування учнів перших-четвертих класів, обов’язок держави щодо повного утримання учнів державних та комунальних професійно-технічних навчальних закладів із числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, і дітей, які потребують особливих умов виховання, надання державою цільової підтримки дітям учасників бойових дій, дітей, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) в районі проведення антитерористичних операцій або загинув під час масових акцій громадянського протесту, дітей, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, визначення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та здійснення їх оздоровлення та відпочинку за за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів підприємств, установ та організацій, професійних спілок і фондів, добровільних внесків юридичних та фізичних осіб, інших джерел.

На думку членів Комітету, застосування цих положень Урядом у ручному режимі неминуче призведе до суттєвого погіршення стану здоров’я підростаючого покоління, поширення бездоглядності дітей та підлітків, та, у підсумку, зростання дитячої та підліткової злочинності. У зв’язку із зазначеним Комітет запропонував вилучити  положення зазначених статей з Прикінцевих положень зазначеного законопроекту. 

Комітет також запропонував вилучити з тексту Закону статті 28 та 29, якими пропонувалося доручити Кабінету Міністрів України забезпечити передачу видатки на підготовку робітничих кадрів у професійно-технічних та інших навчальних закладах та фахівців у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації державної власності на фінансування з місцевих бюджетів, оскільки  це призведе до скорочення таких закладів та позбавлення значної частини дітей можливості отримати необхідну кваліфікацію та сприятиме зростанню молодіжного безробіття.

З метою забезпечення діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл Комітет запропонував продовжити у 2016 році дію субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на часткове  фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, які  до 2015 року отримували підтримку з Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у сумі 100 млн. грн.

Для збільшення кількості путівок для оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування та інших дітей пільгових категорій у дитячому центрі «Молода гвардія» відповідно до вимог частини другої статті 1 Закону України» Про державну підтримку та особливості функціонування дитячих центрів «Артек» і «Молода гвардія» запропоновано додатково виділити на зазначену мету 9,14 млн. грн.

Враховуючи необхідність ефективного використання туристичного потенціалу України, Комітет запропонував збільшити фінансову підтримку розвитку туризму на 21,34 мільйони гривень.

З метою виконання Державної програми забезпечення житлом та вирішення житлових проблем молодих сімей, Комітет запропонував виділити
1 000 мільйонів гривень на надання пільгових довгострокових державних кредитів молодим сім'ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла.
Члени Комітету вважають, що значна частина цих коштів повернеться до Державного та місцевих бюджетів у вигляді податків від доходів будівельників та внесків позичальників житла.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини*”

28 грудня 2015 16:31
24 грудня 2015 11:11
23 грудня 2015 13:55
23 грудня 2015 13:49
23 грудня 2015 13:45
23 грудня 2015 10:42
23 грудня 2015 10:31
23 грудня 2015 10:26
21 грудня 2015 14:24
21 грудня 2015 09:34