СТЕНОГРАМА

засідання Комітету з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму

від 19 травня 2015 року

 

Веде засідання Голова Комітету А.Л.ПАЛАТНИЙ

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  В нас кворум є.

Шановні колеги, шановні присутні! Розпочинаємо засідання нашого комітету.

Запрошені на засідання комітету 19 травня 2015 року: Мітрофанський Сергій Володимирович – заступник міністра молоді та спорту України (да, присаживайтесь); Хохленков Іван Олексійович – директор Департаменту оздоровлення та санаторно-курортного лікування Міністерства соціального політики України; Баженков Євген Володимирович – директор Виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України, голова ФСТ "Спартак"; Філіпішина Оксана Анатоліївна… (А де вона? Немає, да? Поки); Брикульський Олександр Вікторович – виконавчій директор Спортивного комітету України; Корж Віктор Петрович – голова ФСТ "Динамо"; Ципло Микола Іванович – голова ФСТ "Україна"; Савчук Григорій Устимович –  перший заступник голови ФСТ "Колос" АПК України; Зацерковний Максим Миколайович – заступник директора Департаменту соціального страхування та партнерства Міністерства соціальної політики України; Вовк Володимир Семенович – заступник директора Департаменту захисту прав дітей та усиновлення Міністерства соціальної політики України; Кукса Тетяна Анатоліївна – начальник сектору по роботі з багатодітними сім'ями Міністерства соціальної політики України; Ляхович Микола Петрович –  начальник відділу національно-патріотичного виховання Міністерства соціальної політики України; Бойко Світлана Миколаївна – начальник відділу Департаменту фінансів охорони здоров'я та соціальних програм Міністерства фінансів України; Рой Марина Геннадіївна – головний спеціаліст відділу Департаменту оздоровлення та санітарно-курортного лікування Міністерства соціальної політики України; Гончак Андрій Богданович – головний спеціаліст відділу дотримання прав дитини секретаріату Уповноваженого Верховної Ради з прав людини; Ганущак Надія Володимирівна – координатор професіонального розвитку "Асоціація міст України".

Дякую.

Шановні колеги, так як у нас перенесено засідання Верховної Ради  на 15 –ту годину, то дуже прошу регламент трошки, трошки менше на сьогоднішній у доповідачів. План засідання комітету на 19 травня 2015 року. До, всім розданий, до порядку денного переходимо до першого питання.

На порядку денному у нас стоїть перше питання про проект Закону про проведення змін до Закону України "Про фізичну культуру і спорт" (щодо уточнення деяких положень, що регулюють визначення видів спорту в Україні та діяльність спортивних федерацій та спілок) (реєстраційний номер законопроекту 2664) поданий народними депутатами України Медуницею, Денисенком. Будь ласка.

 

_______________. На прохання депутатів, оскільки у них зараз бюджетний комітет, там є міністр фінансів, ми просили розглянути цей законопроект на наступному засіданні комітету. Перенести…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, прошу, прошу голосувати. На прохання народних депутатів цей законопроект номер 2664 ми переносимо на наступне засідання комітету. Немає зауважень? Немає. Прошу голосувати.

Хто – "за"? Проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Шановні колеги, в нас є… Так, пропонується розглянути, переходимо до другого питання порядку денного, розглянути проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо гарантування виплат одноразової допомоги матерям-героїням, а також запровадження строків розгляду документів і вручення державних нагород. Це реєстраційний номер 2043. Поданий народними депутатами України: Єремеєвим, Івахівим, Мартиняком, Москаленком та Литвином.

Шановні колеги, цей законопроект ми неодноразово переносили. Я, наскільки я знаю, що Науково-експертне управління, там негативний висновок. Автори законопроекту ні разу до нас не дійшли по якимось своїм причинам. Тому пропоную цей законопроект зняти з розгляду. Прошу відхилити. Точніше, не зняти з розгляду, відхилити. Прошу голосувати,  хто – "за"? Проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Шановні колеги, у нас є два  законопроекти 2626 і 2627 це майже, це дуже схожі законопроекти. Але ж автори законопроектів надіслали нам  листа для того, щоб перенесли  ми ц два законопроекти на друге, на наступне  засідання комітету. Немає зауважень у членів комітету? Немає.

Немає? Так, Миколо Романовичу.

Тоді прошу проголосувати два законопроекти  2626 і  2627 ми їх переносимо   на наступне  засідання комітету. Прошу голосувати, хто – "за"? Проти? Утримався?  Одноголосно. Дякую.

Шановні колеги, переходимо до  наступного питання  порядку денного, а саме: пропонується розглянути  проект Закону про  внесення змін до деяких законодавчих  актів України щодо надання соціальних послуг (реєстраційний номер 2245). Поданий народними депутатами України: Лавриком і іншими.

Хочу нагадати, що наш комітет не є головним з цього питання.

Від Міністерства соціальної політики України слово надається директору Департаменту соціального страхування та партнерства Зацерковному Максиму Миколайовичу – заступнику. Так.

Будь ласка, включіть мікрофон Максиму Миколайовичу.

 

ЗАЦЕРКОВНИЙ М.М. Шановний головуючий! Шановні народні депутати! Я хочу довести до вас  позицію Міністерства соціальної політики щодо зазначеного  законопроекту.

Зазначений проект  закону Міністерством соціальної політики не підтримується. Чому не підтримується?

Значить причини наступні: перше, є вимоги коаліційної угоди і програма діяльності  Кабінету Міністрів України, якою передбачено   необхідність реформувати систему загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Зокрема, в частині звільнення її від виплат не страхового  характеру.

Таким чином, урядом, вірніше, Верховною Радою України  було прийнято 77 закон, яким звільнено систему загальнообов'язкового державного соціального страхування від  виплат не страхового характеру. Зокрема,  мова іде про санаторно-курортне лікування, фінансування дитячо-юнацьких спортивних шкіл, часткове фінансування санаторіїв-профілакторіїв, придбання дитячих новорічних подарунків.

Одним із аргументів чому ми не підтримуємо зазначений законопроект також є його невідповідність частині шостої Закону України про основи загальнообов'язкового державного соціального страхування. Про що ідеться. Мова ідеться про те, що відповідно до зазначених норм саме суб'єктами, які мають право на отримання страхових послуг, матеріального забезпечення, є безпосередньо застраховані особи, а не підприємства, установи, організації які надають відповідні послуги.

Крім того, хочу зазначити, що прийняття зазначеного закону, мається на увазі не підтримка зазначеного закону, мотивується тим, що виключення нестрахових норм також відповідає Конвенції Міжнародної організації праці.

Тому виходячи з наступного Мінсоцполітики не підтримує зазначений проект закону. 

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Максим Миколайович.

Хочу надати слово Баженкову Євгену Володимировичу, директору виконавчої дирекції Фонду соціального страхування Міністерства соціальної політики та голові ФСТ "Спартак".

 

БАЖЕНКОВ Є.В.  Дякую, Артуре Леонідовичу.

По-перше, я утримаюсь від коментаря як директор Фонду соціального страхування, оскільки Фонд ще не розпочав свою діяльність і працюють на сьогоднішньому етапі два діючих фонди. Але разом з тим я прокоментую цей законопроект як голова фізкультурно-спортивного товариства "Спартак".

Більше 10 років, а, якщо точніше сказати то 13 років, Фонд соціального страхування фінансував дитячо-юнацькі спортивні школи. За цей період ми бачили і результати виступу цих дітей на Олімпійських іграх, на Чемпіонаті світу, Європи, ми бачили ту кількість дітей, а це близько 100 тисяч дітей, які в фізкультурно-спортивних товариства займались спортом, які отримували цю послугу, які були оздоровлені і які досягли певних результатів. І ця норма була в законі і ніхто тоді не казав, що вона не конституційна, незаконна і вона діяла і діяла норма про дитяче оздоровлення, до речі, яка сьогодні не діє і ми бачимо, що в деяких областях вже назрівають соціальні хвилювання.

Крім того, що стосується санаторії-профілакторіїв. Велика галузь людей і інфраструктури залишаються поза замовленням яке отримували з Фонду соціального страхування. А це веде за собою негативний наслідок, скорочення кваліфікованого персоналу медичного, який працює в цих закладах, руйнація інфраструктури величезної яка будувалася десятками років в цих санаторіях, ну і таке інше. 

Що стосується норми утримання санаторіїв-профілакторіїв. Ми погоджуємося, що фонд не повинен утримувати чиїсь заклади, там профспілкові чи не профспілкові. Фонд має замовити послугу, отримати якісну послугу і той, хто надав послугу має за неї відповісти і прозвітувати про надання цієї послуги.

Дякую.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Євгеній Володимирович. Тобто ви не підтримуєте цей законопроект.

 

БАЖЕНКОВ Є.В. Ні, ми підтримуємо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Підтримуєте.

 

БАЖЕНКОВ Є.В. Да. Підтримуємо його, але крім утримання санаторіїв-профілакторіїв.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  З зауваженнями. Дякую.

Корж Віктор Петрович, будь ласка.

 

КОРЖ В.П.  Два слова.

Артур Леонідович! Шановні депутати! Я хочу сказати, що при всіх владах Міністерство соціальної політики боролося з видатками Фонду соціального страхування на дитячо-юнацький спорт. Я вважаю, що це абсолютно неправильно. И за браком часу, скажу тільки одне. Що сьогодні наявне фінансування шкіл яке іде в рамках децентралізації, знову таки зводиться до заробітної плати. На заходи коштів абсолютно немає і зрозуміло, що спортивні товариства повністю не можуть прогалину цю ліквідувати. Тому сьогодні оздоровлення дітей, відволікання їх від вулиці…  Я хочу нагади колезі, що у нас тільки по офіційній статистиці рахується 40 тисяч безпритульних і бездоглядних дітей, а соціально незахищених, я навіть зараз не назву цю цифру. Тому сьогодні механізм їх соціальної адаптації, їх соціальної і професійної орієнтації іде через спорт, через Інститут дитячо-юнацьких спортивних шкіл якому нема альтернативи у нашому суспільстві.

Тому я все таки просив би ще раз депутатів уважно в цій ситуації розібратися. І я рахую, що ця позиція заслуговує на надзвичайну увагу. Бо вся спортивна громадськість тільки позитивні слова скаже і буде дякувати керівництву держави і фонду за підтримку, якщо вона буде надана.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Вікторе Борисовичу.

 

ТАРАСЕНКО О.П. Я, Тарасенко Ольга  Петрівна – генеральний директор Організації роботодавців санаторно-курортних і оздоровчих закладів.

У цьому проекті  закону, також, додано ще і лікувально-профілактичні заклади згадуються, і санаторно-курортні заклади і дитячі заклади  оздоровлення. Я вам хочу сказати всім присутнім, що бюджет Фонду соціального страхування складається з внесків роботодавців застрахованих осіб.

Тобто ми  не спитали у  роботодавців  і застрахованих осіб і їхніх дітей, які теж навчаються в дитячих спортивних школах, що потрібно їм чи не потрібно? Зараз наступають канікули ми знаємо, що скільки  дітей у нас  залишиться на вулиці, ми знаємо, що це  здоров'я цих дітей. І крім того, це і праця батьків на виробництві  в закладах.

Тому що догляд за  дитиною і лікарняні сплачуються  фондом. Тобто ми кажемо зараз  про те, що ці соціальні послуги можна характеризувати як профілактика, а не страховий  випадок.

Страхові запобігання страховим випадкам і потрібна така профілактика, і не треба нам звертатися на досвід якихось країн. Ми можемо зробити свій опит  і показати, що ми дбаємо за  дітей, за хворих, які потребують і відновленого лікування, в тому числі воїнів-АТО, які також, повертаються до  праці і повинні повернутися до праці.

Тому я  прошу підтримати  цей законопроект.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, пані Ольго.

Будь ласка, Величкович.

 

ВЕЛИЧКОВИЧ М.Р. Ми розуміємо, що є необхідність підтримки цього  законопроекту.

Я хотів би нагадати  нашим колегам про те, що у нас на підставі наших комітетських слухань, які ми проводили нещодавно, ми зазначили таку обов'язкову норму, щоби Міністерство охорони здоров'я і Міністерство внутрішніх справ кожні півроку подавали нам статистику зростання захворюваності і злочинності серед неповнолітніх. Я думаю, що зважаючи на ту політику, на той напрямок, який виявив наш комітет по відстоюванні спорту, фізичного виховання і оздоровлення дітей неповнолітніх, як важливими, стратегічно важливими для нації, для країни. Я вважаю, що цей законопроект треба підтримати, зважаючи на ті зауваження, які висловив директор Фонду соціального страхування.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Микола Романович.

Да, Силантьєв.

 

СИЛАНТЬЄВ Д.О. Я полностью поддерживаю этот законопроект, потому что, ну ми сейчас, знаете, ситуация когда скупой платит дважды, мы сейчас пытаемся сэкономить в одном месте, потом потратим намного больше, когда будем этих детей лечить в своих больницах, когда будем бороться с детской преступностью, которая сейчас возникнет. Потому что куда дети пойдут, на улицы, получается будут дети асфальта, будут во дворах, в подворотнях, в подвалах, чему они там научатся мы все прекрасно понимаем. То есть мы сейчас убрали финансирование с Фонда социального страхования, альтернативы не придумали, не предложили, это конечно не правильно.

Поэтому полностью поддерживаю этот законопроект, чтобы вернуть назад оздоровление детей и все-таки думать о том, что нас ждет через 5, через 10 лет, а не сиюминутно, вернее жить сегодняшним днем.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Денис Олегович.

Я думаю, що є сенс розглянути цей законопроект. Я впевнений, що ті побажання чи зауваження директора Фонду соціально страхування, який сьогодні присутній, ну він хоч і казав, як голова ФСТ, більше Євгена Боженкова, я думаю, що,  я хочу нагадати, що наш комітет не є головним з цього питання і тому думаю, що останнє слово з питань, це буде комітет уже з питань соціальної політики, але ж я впевнений, що це таке потрібне діло і ми повинні підтримати цей законопроект.

Шановні колеги, я рошу визначатися.

Пропонується, перше, рекомендувати Верховній Раді України розглянути законопроект з зауваженнями  Баженкова Євгенія, у першому читанні та прийняти його за основу.

І друге. Направити рішення до Комітету з питань соціальної політики зайнятості та пенсійного забезпечення.

Прошу головувати. Хто за? Проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.

Шановні колеги, переходимо до шостого питання. Пропонується розглянути пропозиції Міністерства соціальної політики України, про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо організації, оздоровлення та відпочинку дітей, збереження мережі дитячих оздоровчих закладів. Від Міністерства соціальної політики слово надається директору Департаменту оздоровлення та санітарно-курортного лікування Хохленкову Івану Олексійовичу.

Будь ласка, Іван Олексійович.

 

ХОХЛЕНКОВ І.О.  Дякую.

Шановний Артур Леонідович! Шановні народні депутати! Шановні присутні! Міністерством розроблено проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів. В першу чергу це стосується внесення змін до нашого основного Закону про оздоровлення та відпочинок дітей. Це питання напряму стосується попереднього питання. Ви знаєте, що у нас склалася вкрай напружена ситуація в цьому році, що ставить під загрозу виконання зобов'язань держави щодо забезпечення права кожної дитини на оздоровлення та відпочинок.

Враховуючи брак часу, Артур Леонідович, я хочу зупинитись на головних. Тобто ми неодноразово вносили свої пропозиції до законів які стосуються розширення категорії дітей, пільгових категорій дітей, але з різних причин ці закони не виносяться в Верховну Раду. Тобто нам треба негайно внести до пільгових категорій, дітей учасників бойових дій, обов'язково, дітей переселенців, дітей які знаходяться в складних життєвих обставинах і в решті-решт, дітей з сімей загиблих учасників масових акцій громадського протесту. Тобто все це зрозуміло. Комітет неодноразово підтримав це розширення цих категорій. І все ж таки не чекаючи інших законів пропонуємо це. Перше.

Друге. Ми пропонуємо з метою здешевлення вартості путівки, щоб оздоровчу зміну скоротити з  21 до 18 днів, щоб мінімальна  була 18, це дасть можливість  батькам заощадити десь 750-800 гривень. Тобто середня  вартість ліжко-дня  у нас по Україні десь 250-300 гривень у закладах оздоровлення. Тобто в кого є можливість – 21, як там буде  у "Молодій гвардії", але щоб була можливість все ж таки 18 днів.

Далі, що стосується  основних таких моментів, ми  пропонуємо ввести такий термін "державний реєстр майнових об'єктів оздоровлення та  відпочинку дітей".

Тому що нинішній державний реєстр оздоровчих закладів не дає нам можливості відслідкувати саме  майно об'єктів оздоровлення та  відпочинку,  які  потихеньку відчужуються  там продаються і таке інше.

Тобто це… так, орендується і таке інше.

Далі, ми хочемо внести зміни стосовно,  надати можливість, у нас зараз по  законодавству оздоровлення дітей разом з батьками  з  4  до 7 років тільки. Але у нас є заклади і є, скажімо так, середня ланка  нашого населення, яка може там поїхати з дітьми з 10 до 12 років. Тобто надаємо можливість підвищити вік дітей, які можуть оздоровлюватися разом з батьками.

Інші зміни стосуються підняття відповідальності керівників дитячих закладів, можливість виділення  коштів з місцевих бюджетів на підтримку дитячих закладів  оздоровлення та відпочинку і таке інше. Тобто враховуючи  механізми, якщо ми будемо подавати ці зміни від міністерства погодження з іншими міністерствами  ми просто дуже прохаємо комітет…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Затягнемо це.

 

ХОХЛЕНКОВ І.О. Так.

Мінфін в першу чергу, просимо комітет.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре.

 

ХОХЛЕНКОВ І.О. Від імені комітету і народних депутатів, які входять до  складу комітету подати ці зміни  до  законопроекту,  а ми цілком готові працювати…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.

Іване Олексійовичу, я хочу вам, по-перше, подякувати  за вашу не байдужу  позицію щодо відпочинку та  оздоровлення дітей.    

 

ХОХЛЕНКОВ І.О. Це наша робота.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це наша робота, але ж на сьогоднішній час, коли ми маємо озброєний конфлікт на сході країни, це дуже актуальна тема, бо багато дітей у нас є, які  діти переселенців, які сьогодні, ми повинні бути небайдужими до них, тому що вони нуждаються в тому, щоби ми ці зміни до законопроекту приймали.

Шановні колеги, маю щиру надію, що наш комітет разом з міністерством доопрацює зміни до цих законів, адже діти – це є наше майбутнє, і ми повинні про них піклуватися. Якщо немає бажаючих виступити з цього законопроекту, прошу приймати рішення.

Пропонується доручити членам комітету оформити та подати як законопроект на розгляд Верховної Ради України проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей, збереження мережі дитячих оздоровчих закладів. Шановні колеги, прошу голосувати. Хто "за"? Проти? Утримався? Одноголосно.

 

_______________. Дякую дуже.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую вам. Шановні колеги, переходимо (у нас є ще 5 хвилин) до пункту "Різне" порядку денного… Добре…

Нам необхідно затвердити склад робочої групи із підготовки та проведення Верховною Радою України парламентських слухань на тему "Сімейна політика України, цілі та завдання", які відбудуться 17 червня 2015 року. Шановні колеги, проект роздано. Чи є пропозиції по даному питанню? Ви подивились? Проводимо, да?

Тоді пропонується: перше, затвердити склад робочої групи з підготовки та проведення Верховною Радою України парламентських слухань на тему "Сімейна політика України, цілі та завдання", які відбудуться 17 червня 2015 року. І друге, надати право голові комітету вносити зміни до складу робочої групи у разі надходження пропозицій від міністерств, відомств та громадських організацій. Прошу голосувати. Хто "за"? Проти? Утримався? Одноголосно, дякую.

Шановні колеги, у нас ще осталось одне оголошення. Хочу вас проінформувати, що 26 травня 2015 року об 11.00 на території державного підприємства "Олімпійський", є навчально-спортивний центр "Конча-Заспа", відбудеться засідання організаційного комітету. Запрошуються всі члени комітету, про свою участь, прошу підтвердити додатково. Ну, обов'язково – необов'язково,  хто зможе буде й має таку можливість може приєднатися. Я буду  26 об 11.00 на Конча-Заспі – це на Столичному шосе, хто не знає.

І друге, це 28 травня  2015 року об 11.00 відбудеться виїзне засідання  колегії Міністерства молоді та спорту України в Шевченківському  заповіднику  "Чернеча" – Тарасова  гора  Черкаської області. Це Канів, Черкаська область.

Я думаю, що ми можемо  вирішити так питання, хто буде  в цей час працювати там в округах, хто буде працювати в комітетах, ми можемо визначити Палатного голову комітету на 26 травня – на території Конча-Заспи заповіднику, я буду представляти наш  комітет. А в Черкаські області в місті Каневі, я пропоную Петренка Олега. Немає зауважень? Так, немає зауважень. Все. Це не голосується. Це організаційні питання. Все. Може, так ще хто хоче прийняти участь?  Іван Дмитрович, Микола Романович.

Я знаю, тому Олег… Будь ласка, Денис Олегович…  Все, я думаю, що це  організаційне.

І шановні члени комітету друге засідання  комітету ми проведемо 2 травня 2015 року о 14.30. Дякую.

Перепрошую,  червня – 2 червня.

 

КОРЖ В.П. Дві хвилини.

Я хочу довести до відома …(не чути)…. місцева  влада фінансувати спортивні товариства  не збирається і офіційно вже двічі  про це повідомила. Ми б'ємося за допомогою міністерства і просимо вас  посприяти вирішенню, бо все, що у Кіровограді є спортивне, воно пов'язано з товариством. Це перше.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Це ви кажете за обласну раду.

 

КОРЖ В.П. Обласна рада

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Адміністрація …

 

КОРЖ В.П. І осередки обласних наших спортивних товариств.

 

_______________. Спортивні школи.

 

КОРЖ В.П. Всі викреслюють там біда просто. Це перше.

Друге – оцей законопроект, ну ми…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Який?

 

КОРЖ В.П. Який перенесли, ну ми дуже стримано на нього реагуємо, він змісту такого  і навантаження майже…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ви за який номер?

 

КОРЖ В.П. Який перенесли на наступний раз. Але я на фоні цього…

 

ГОЛОВУЮЧИЙ. Ви кажете за 2664?

 

КОРЖ В.П. Одним словом, ми його не підтримуємо в цій редакції. Значить це перше.

І друге. Ми на фоні от таких от потій, ми втрачаємо колосальні речі. Що я маю на увазі? 5 років я особисто займався законом про спортивні лотереї, про лотерейний ринок в Україні. Він надзвичайно складний. Але я не буду про нього багато говорити, підсумком його було створення спеціального фонду при Міністерстві фінансів, який розподілявся на спорт, на культуру і на дитячу онкологію та на охорону здоров'я. Він 3 роки пропрацював цей фонд, там від 200 до 300 мільйонів було коштів, і я тільки недавно узнав про те, що його також скасували Податковим кодексом.

От за це треба, шановні депутати, поборотися, він чинний цей закон. Стільки роботи було вашими попередниками зроблено, що його втрачати ну просто це неможливо, такого резерву знайти більше не можливо.

 

ГОЛОВУЮЧИЙ.  Відповідаю стисло по черзі на ваші питання.

Що стосовно Кіровоградської області, проблем, які сьогодні опинилась спортивна сфера, ми негайно відреагуємо не тільки письмово, але і,  я думаю, що особисто. Це, по-перше.

По-друге, що стосовно законопроекту 2664. В нашому комітеті є, ви знаєте, вже другої каденції така процедура, що на перший раз ми переносимо законопроект, якщо автора законодавчої ініціативи немає, ми за це проголосували і в цій каденції сьогоднішнім складом комітету. На другий раз, якщо цей законопроект є негативні висновки, ми його відхиляємо. Я думаю, що, ну, але ж ми повинні мати якусь таку от, знаєте, да. є процедура, є такт, що стосовно наших колег депутатів.

Тому, я думаю, що у вас буде, якщо автор законодавчої ініціативи все ж таки на слідуюче засідання прийдуть, то ми, вас буде слово.

Що стосовно останнього питання  і закону про лотереї, ще його немає. робоча група засідає, але ж я розумію, що це не раніше кінця року цей закон буде прийнятий.

Що стосовно фонду, то треба пропрацювати це питання і звернутися, щоб цей фонд існував. Я з вами…

Знаєте, якщо ми декларуємо… декларуємо, що ми ідемо до Європи, то ми повинні переймати європейський досвід. В багатьох європейських странах сьогодні цільове використання налогів… податків від грального бізнесу використовується на спорт, на оздоровлення і на мистецтво. Повинні ми приймати з цього питання… але й у нас немає такого закону взагалі зараз, і ми… (Шум у залі)

Ні, у нас нема сьогодні закону об гральном бізнесі. У нас… Нема податків, де брати гроші.

 

КОРЖ В.П. (Не чути)

 

 ГОЛОВУЮЧИЙ. Добре. Добре, Віктор Петрович. Дякую.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку