22 березня 16:47
Сьогодні перший заступник Голови Комітету Микола Величкович провів особистий прийом громадян. докладніше
22 березня 10:50
20 березня 2019 року за дорученням Голови Верховної Ради України Комітет розглянув Звіт Кабінету Міністрів України про хід і результати виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України у 2018 році в частині тих розділів Звіту, що стосуються сфери фізичної культури та спорту та відносяться до предметів відання Комітету. докладніше
21 березня 09:25
19 березня цього року Комітет розглянув звіт Міністерства соціальної політики України щодо виконання Програми діяльності Уряду. докладніше
14 березня 18:07
Комітет рекомендує Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту житлових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, (реєстр. № 10111). докладніше
13 березня 11:56
Комітет рекомендував Верховній Раді України прийняти за основу та в цілому проект Закону про внесення змін до розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми», (реєстр. № 9523). докладніше
12 березня 16:47
Роз'яснення Державної фіскальної служби України з питань справляння туристичного збору станом на 31.01.2019р. посилання...
01 березня 17:22
Зустріч членів Комітету з Надзвичайним та Повноважним послом Чорногорії в Україні Паном Любомиром Мішуровічем. докладніше
28 лютого 13:29
Висновок Комітету на проект Закону про внесення змін до розділу ХХI "Прикінцеві та перехідні положення" Митного кодексу України (щодо підтримки спорту в Україні), (реєстр. № 9295) докладніше
05 лютого 2019, 17:47

Комітет пропонує Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону про внесення змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорт» (щодо діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту), (реєстр. №9443).

 

Метою законопроекту є забезпечення підтримки на державному рівні та врегулювання діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту.

 

Проектом Закону пропонується внести зміни до Закону України «Про фізичну культуру і спорт», визначивши на законодавчому рівні правовий статус Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

Зокрема передбачається, що відповідні спілки можуть:

·                представляти Україну у відповідних міжнародних спортивних організаціях, на Всесвітніх універсіадах та гімназіадах, інших міжнародних спортивних змаганнях;

·                організовувати та проводити на території України всеукраїнські та міжнародні спортивні заходи;

·                отримувати фінансову підтримку за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів відповідно до Закону.

Під час обговорення члени Комітету підтримали законодавчу ініціативу народних депутатів, оскільки реалізація положень законопроекту сприятиме врегулюванню діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту, а також врегулює питання щодо надання з державного бюджету фінансової підтримки Спортивній студентській спілці України та Українській федерації учнівського спорту, у тому числі і на сплату внесків до Міжнародної федерації студентського спорту та Міжнародної федерації шкільного спорту.

Поряд з цим, члени Комітету зазначили, що проект Закону потребує редакційного доопрацювання, приведення термінології до тієї, що відповідає законам України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», норми яких містять термінологію «заклади загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», а не «загальноосвітні та професійно-технічні навчальні заклади».

Крім того, положення проекту Закону потребують узгодження із Бюджетним кодексом України, зокрема в частині надання відокремленим підрозділам Спілки та Федерації фінансової та організаційної допомоги з відповідних місцевих бюджетів.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловлює низку зауважень до законопроекту та пропонує за результатами розгляду у першому читанні законопроект відхилити.

Міністерство фінансів України також висловило низку зауважень та пропозицій до проекту закону, зокрема:

1) реалізація положень законопроекту, у разі його прийняття, може потребувати додаткових видатків державного та місцевих бюджетів, однак всупереч вимогам частини 1 статті 27 Бюджетного кодексу України та статті 91 Регламенту Верховної Ради України суб’єктами законодавчої ініціативи не надано фінансово-економічного обґрунтування до законопроекту;

2) положення законопроекту не узгоджуються із вимогами статей 87 та 89-90 Бюджетного кодексу України, якими не передбачено спрямування коштів державного та місцевих бюджетів на фінансову підтримку Спілки та Федерації та їх відокремлених підрозділів;

3) положення проекту Закону не відповідають Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

З огляду на зазначене та за наслідками розгляду проекту Закону Комітет рекомендував Верховній Раді України: прийняти його у першому читанні за основу.