Метою законопроекту є забезпечення підтримки на державному рівні та врегулювання діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту.

 

Проектом Закону пропонується внести зміни до Закону України «Про фізичну культуру і спорт», визначивши на законодавчому рівні правовий статус Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту, як громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

Зокрема передбачається, що відповідні спілки можуть:

·                представляти Україну у відповідних міжнародних спортивних організаціях, на Всесвітніх універсіадах та гімназіадах, інших міжнародних спортивних змаганнях;

·                організовувати та проводити на території України всеукраїнські та міжнародні спортивні заходи;

·                отримувати фінансову підтримку за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів відповідно до Закону.

Під час обговорення члени Комітету підтримали законодавчу ініціативу народних депутатів, оскільки реалізація положень законопроекту сприятиме врегулюванню діяльності Спортивної студентської спілки України та Української федерації учнівського спорту, а також врегулює питання щодо надання з державного бюджету фінансової підтримки Спортивній студентській спілці України та Українській федерації учнівського спорту, у тому числі і на сплату внесків до Міжнародної федерації студентського спорту та Міжнародної федерації шкільного спорту.

Поряд з цим, члени Комітету зазначили, що проект Закону потребує редакційного доопрацювання, приведення термінології до тієї, що відповідає законам України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту», норми яких містять термінологію «заклади загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», а не «загальноосвітні та професійно-технічні навчальні заклади».

Крім того, положення проекту Закону потребують узгодження із Бюджетним кодексом України, зокрема в частині надання відокремленим підрозділам Спілки та Федерації фінансової та організаційної допомоги з відповідних місцевих бюджетів.

Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України висловлює низку зауважень до законопроекту та пропонує за результатами розгляду у першому читанні законопроект відхилити.

Міністерство фінансів України також висловило низку зауважень та пропозицій до проекту закону, зокрема:

1) реалізація положень законопроекту, у разі його прийняття, може потребувати додаткових видатків державного та місцевих бюджетів, однак всупереч вимогам частини 1 статті 27 Бюджетного кодексу України та статті 91 Регламенту Верховної Ради України суб’єктами законодавчої ініціативи не надано фінансово-економічного обґрунтування до законопроекту;

2) положення законопроекту не узгоджуються із вимогами статей 87 та 89-90 Бюджетного кодексу України, якими не передбачено спрямування коштів державного та місцевих бюджетів на фінансову підтримку Спілки та Федерації та їх відокремлених підрозділів;

3) положення проекту Закону не відповідають Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

З огляду на зазначене та за наслідками розгляду проекту Закону Комітет рекомендував Верховній Раді України: прийняти його у першому читанні за основу.

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“НОВИНИ”

24 квітня 2024 18:00
24 квітня 2024 17:36
24 квітня 2024 16:25
24 квітня 2024 15:52
24 квітня 2024 15:30
24 квітня 2024 14:45
23 квітня 2024 18:00
23 квітня 2024 17:30
23 квітня 2024 16:02
22 квітня 2024 17:30