Головна > Текстові публікації > Законопроектна робота > Законопроекти на розгляді Комітету > Висновки до законопроектів, стосовно яких Комітет не є головним

Повідомлення

Перейти до розділу
04 січня 13:08
КОЛЕКТИВ КОМІТЕТУ З ПИТАНЬ МОЛОДІ І СПОРТУ ВІТАЄ З НОВИМ 2021 РОКОМ ТА РІЗДВОМ ХРИСТОВИМ! докладніше
18 грудня 13:08
Сьогодні Президентом України підписано Закон України «Про внесення зміни до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо ефективної реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту» №1026-IX від 02.12.2020 року. докладніше
06 грудня 09:51
Сьогодні, 6 грудня, українці відзначають важливе державне свято – День Збройних Сил України. докладніше
09 червня 13:35
Позаштатні консультанти Комітету Верховної Ради України з питань молоді і спорту (станом на 09.06.2020 р.) посилання...
05 червня 11:34
Склад підкомітетів Комітету з питань молоді і спорту (станом на 09.06.2020 р.) докладніше
04 грудня 16:45
Комітет Верховної Ради України з питань молоді і спорту рекомендував Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо зміни установленого порядку притягнення до адміністративної відповідальності за вчинення домашнього насильства та насильства за ознакою статі, (реєстр. № 4149), з урахуванням пропозицій Комітету. докладніше
03 грудня 15:52
Комітет Верховної Ради України з питань молоді і спорту рекомендував Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо забезпечення прав потерпілих осіб у кримінальних провадженнях щодо кримінальних правопорушень проти статевої свободи, статевої недоторканості особи та домашнього насильства, (реєстр. № 4175), з урахуванням пропозицій Комітету. докладніше
02 грудня 17:18
Комітет з питань молоді і спорту пропонує Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону України про внесення змін до деяких Законів України щодо врегулювання діяльності міжнародних громадських об’єднань, поданий народним депутатом України Княжицьким М.Л., (реєстр. № 4176). докладніше
02 грудня 16:49
Верховна Рада України конституційною більшістю голосів прийняла за основу та в цілому Постанову про внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про Премію Верховної Ради України за внесок молоді у розвиток парламентаризму, місцевого самоврядування», (реєстр. № 4159), за основу і в цілому. докладніше
02 грудня 16:45
Верховна Рада України конституційною більшістю голосів прийняла за основу та в цілому Постанову «Про присудження у 2020 році Премії Верховної Ради України за внесок молоді у розвиток парламентаризму, місцевого самоврядування». докладніше
13 листопада 10:19
Сьогодні свій День народження святкує Голова Комітету з питань молоді і спорту Андрій Кожем’якін! докладніше
26 жовтня 10:15
Колектив Комітету вітає народного депутата України, голову підкомітету з питань спорту вищих досягнень та спортивної діяльності, бронзову призерку Олімпійських ігор Ольгу Саладуху з вшануванням її як видатної спортсменки на "Площі зірок" в місті Києві. докладніше
01 жовтня 14:15
Комітет з питань молоді і спорту рекомендував Верховній Раді України прийняти за основу проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо надання додаткової оплачуваної відпустки чоловікам у зв’язку з народженням дитини, (реєстр. № 4033). докладніше
Надрукувати Збільшити зону перегляду

Висновки до законопроектів, стосовно яких Комітет не є головним

23 грудня 2015, 11:54

Висновок на проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики), (реєстр. № 3628)

 

 

Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму на своєму засіданні 16 грудня 2015 року розглянув проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики) (реєстр. № 3628), поданий Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до пояснювальної записки, необхідність прийняття зазначеного законопроекту обумовлено необхідністю  реалізації заходів щодо економного та раціонального використання державних коштів  та приведення до фінансових можливостей дії положень окремих Законів України.

Під час обговорення проекту члени Комітету зазначили, що законопроект носить відверто антисоціальний характер, тому його прийняття може призвести до суттєвого погіршення соціального становища дітей і молоді.

Члени Комітету вважають, що позбавлення більшості учнів перших-четвертих класів права на безкоштовне харчування, враховуючи відсутність у багатьох батьків можливості оплачувати вартість цього харчування, може призвести до суттєвого погіршення здоров’я дітей. І взагалі, не має виправдання пропозиція щодо позбавлення дітей-інвалідів права на безкоштовне харчування під час навчання у п’ятих-одинадцятих класах, оскільки це змусить батьків забрати таких дітей із звичайних шкіл та перевести їх на домашнє навчання чи влаштовувати до інтернатних закладів.

Члени Комітету вважають помилковою пропозицію про надання низки соціальних пільг дітям, передбачених законами України, (безоплатний проїзд дітей з багатодітних сімей та дітей, яким встановлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою, усіма видами міського пасажирського транспорту, автомобільним транспортом загального користування в сільській місцевості, а також залізничним і водним транспортом приміського сполучення та автобусами приміських і міжміських маршрутів, 50-відсоткова знижка багатодітним сім’ям абонентної плати за користування квартирним телефоном; 50-відсоткова знижка сім'ям, що мають дитину, якій встановлено інвалідність, пов'язану з Чорнобильською катастрофою, щодо квартирної плати, вартості комунальних послуг, абонентної плати за користування квартирним телефоном), лише за рішенням органу місцевого самоврядування за рахунок коштів місцевого бюджету, оскільки це призведе до фактичного позбавлення цих категорій дітей зазначених пільг.

Члени Комітету також виступили проти прийняття пропозицій щодо скасування мінімального розміру допомоги  на  дітей одиноким матерям, одиноким усиновлювачам, матері  (батьку) у  разі смерті одного з батьків, які мають дітей віком  до 18 років, та мінімального розміру тимчасової державної допомоги дитині, місце проживання чи перебування батьків якої невідоме, або батьки якої ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину. Зазначені мінімальні розміри чинним законодавством встановлено у сумі 30 відсотків прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку, що забезпечує умови лише для виживання дитини.

Комітет також вважає небезпечною пропозицію щодо припинення фінансування загальноосвітніх навчальних закладів, кількість учнів у яких складає менше 25 осіб, за рахунок освітньої субвенції, що фактично означає закриття зазначених шкіл.

На думку членів Комітету, реалізація всіх вищезазначених заходів буде стимулювати батьків або взагалі відмовлятися від дітей або передавати їх на виховання до шкіл-інтернатів з повним державним забезпеченням, що позбавить дітей права на виховання у біологічній сім'ї, та, до речі, призведе до суттєвого зростання державних видатків на їх утримання, що суперечить проголошеній меті законопроекту щодо економного та раціонального використання державних коштів.

Комітет також вважає помилковою пропозицію щодо позбавлення права зарахування поза конкурсом до державних і комунальних вищих навчальних закладів членів збірних команд України, які брали участь у міжнародних олімпіадах, чемпіонів та призерів Олімпійських і Паралімпійських ігор. Ця пропозиція спрямована проти талановитої молоді та видатних спортсменів, які прославляють нашу державу на міжнародних наукових та спортивних змаганнях, і це може призвести до втрати Україною частини свого наукового та спортивного потенціалу.

На думку членів Комітету, позбавлення певних категорій громадян (дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей-інвалідів, членів сімей загиблих учасників бойових дій тощо) права на вступ поза конкурсом до вищих навчальних закладів та пільг при вступі до них, перешкоджає їх нормальній інтеграції в суспільство та суперечить зобов’язанням держави щодо їх підтримки.

Комітет не підтримує пропозицію про передачу до повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад забезпечення здобуття професійно-технічної освіти у державних і комунальних загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладах,  вищої освіти у комунальних вищих навчальних закладах та державних і вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації. Члени Комітету вважають, що ця пропозиція призведе до скорочення таких закладів та позбавлення значної частини дітей можливості отримати необхідну кваліфікацію та сприятиме зростанню молодіжного безробіття, враховуючи доручення обласним, Київській міській державним адміністраціям, органам місцевого самоврядування, яке міститься у прикінцевих положеннях законопроекту, забезпечити модернізацію мережі професійно-технічних та вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації з урахуванням необхідності їх укрупнення

У зв’язку з вищевикладеним, Комітет пропонує Верховній Раді України проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики) (реєстр. № 3628), поданий Кабінетом Міністрів України, повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.