Комітет пропонує зняти з розгляду проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про антидопінговий контроль у спорті" (реєстр. № 0948), , та визнати такою, що втратила чинність Постанову Верховної Ради України від 15 квітня 2009 року № 1269-VI "Про прийняття за основу проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про антидопінговий контроль у спорті" (нова редакція).
17 січня 2014, 11:39
Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму пропонує зняти з розгляду проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про антидопінговий контроль у спорті" (реєстр. № 0948), поданий народними депутатами України Бахтеєвою Т.Д., Коржем В.П., Сафіулліним Р.С., та визнати такою, що втратила чинність Постанову Верховної Ради України від 15 квітня 2009 року № 1269-VI «Про прийняття за основу проекту Закону про внесення змін до Закону України «Про антидопінговий контроль у спорті» (нова редакція).
Метою законопроекту є створення необхідних правових, організаційних, соціально-економічних засад подальшої ефективної діяльності антидопінгового контролю у спорті, для чого пропонувалося прийняти нову редакцію Закону України «Про антидопінговий контроль у спорті».
15 квітня 2009 року законопроект був розглянутий у першому читанні і прийнятий за основу Верховною Радою України. Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму двічі готував законопроект для розгляду у другому читанні, проте через негативні висновки Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України законопроект не був внесений для розгляду до Верховної Ради України.
Головне юридичне управління пропонує відхилити законопроект, оскільки в ньому відсутній окремий предмет законодавчого регулювання, та погоджується з висновком Головного науково-експертного управління, що питання проведення антидопінгового контролю у спорті є частиною внутрішньої організаційної діяльності громадських міжнародних та вітчизняних спортивних організацій, у зв’язку з чим держава не може встановлювати відповідні правила проведення допінг-контролю.
Крім того, всі функції держави в цій сфері вже визначені Міжнародною Конвенцією про боротьбу з допінгом у спорті, ратифікованою Верховною Радою України 3 серпня 2006 року, та чинним Законом України «Про антидопінговий контроль у спорті».
Таким чином, члени Комітету зробили висновок щодо недоцільності прийняття нової редакції Закону України «Про антидопінговий контроль у спорті».