Оскільки зустріч була запланована під час проведення позачергового засідання Верховної Ради України, за рішенням Комітету позицію членів Комітету представили працівники секретаріату Комітету.
Представники Всесвітнього антидопінгового агентства та Моніторингової групи Антидопінгової конвенції Ради Європи наголосили на зауваженнях до законопроекту, зокрема, технічного характеру, та запропонували внести їх при розгляді законопроекту у другому читання.
Найбільш принципові питання, що обговорювались під час зустрічі: розгляд доцільності включення народних депутатів України до складу наглядової ради Національного антидопінгового центру та внесення змін до Закону України "Про фізичну культуру і спорт" щодо діяльності Національної лабораторії антидопінгового контролю.
Заступник Міністра молоді і спорту з питань європейської інтеграції Андрій Чесноков та заступник керівника секретаріату Комітету Юрій Молоканов пояснили позицію Міністерства молоді та спорту України та Комітету Верховної Ради України з питань молоді і спорту щодо підготовки законопроекту до другого читання. Андрій Чесноков детально відповів на всі зауваження Всесвітнього антидопінгового агентства та Моніторингової групи Антидопінгової конвенції Ради Європи до законопроектів та запропонував компромісні формулювання для врахування зауважень.
В свою чергу, Юрій Молоканов зазначив, що серйозно ускладнює роботу над законопроектом невідповідність між чинною редакцію Всесвітнього антидопінгового кодексу та Міжнародною конвенцією про боротьбу з допінгом у спорті, ратифікованою Верховною Радою України. Частиною другою статті 19 Закону України «Про міжнародні договори України» встановлено, що, якщо міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені у відповідному акті законодавства України, то застосовуються правила міжнародного договору. Відтак, використання у проекті Закону про антидопінгову діяльність у спорті, (реєстр. № 5099), зокрема при визначенні понять у статті 1 законопроекту, інших формул, ніж ті, що застосовуються у Конвенції, не створюватиме правових наслідків.
Було також зазначено, що ухвалення норми про включення народного депутата України, делегованого до складу Наглядової ради антидопінгового контролю комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого віднесені питання фізичної культури і спорту, при прийнятті чинного Закону України «Про антидопінговий контроль» у 2017 році було викликано необхідністю забезпечення незалежності Національного антидопінгового центру від впливу представників центральних органів виконавчої влади. Юрій Молоканов наголосив про спроби тиску колишніх урядовців на Національний антидопінговий центр. Для уникнення таких випадків до складу Наглядової ради антидопінгового контролю Комітетом з питань сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму Верховної Ради України восьмого скликання було делеговано заступника Голови Комітету, призера Олімпійських ігор Дениса Силантьєва, а Комітетом з питань молоді і спорту Верховної Ради України дев’ятого скликання – секретаря Комітету, колишнього віце-президента УЄФА Григорій Суркіса. Таким чином, ці відомі професіонали сфери фізичної культури і спорту своїми діями забезпечили незалежність Національного антидопінгового центру.
Юрій Молоканов також пояснив, що Українська держава вважає своєю стратегічною ціллю створення Національної лабораторії антидопінгового контролю, яка зможе отримати акредитацію Всесвітнього антидопінгового агентства. Проте, для досягнення цієї мети необхідні значні фінансові ресурси. Підставою виділення цих ресурсів є внесення відповідних змін до Закону України «Про фізичну культуру і спорт».
В ході обговорення була узгоджена переважна більшість спірних питань щодо проекту Закону України про антидопінгову діяльність у спорті (реєстр. № 5099), та домовлено узгодити всі технічні питання у робочому порядку. Водночас, питання доцільності ухвалення про внесення зміни до статті 52 Закону України "Про фізичну культуру і спорт" щодо діяльності Національної лабораторії антидопінгового контролю, (реєстр. № 5640), буде розглянуто на наступній зустрічі.