Резерв+ – це мобільний застосунок від Міністерства оборони України, який забезпечує зручність і прозорість військового обліку. Від початку його створення як інструменту для оновлення даних за новими правилами мобілізації, сьогодні Резерв+ перетворився на платформу, що замінює черги, довідки та бюрократію.

 

Для кого створено Резерв+?

Резерв+ розрахований на військовозобов’язаних чоловіків і жінок віком 18–60 років. Його основна мета – стати цифровою альтернативою територіальним центрам комплектування (ТЦК), де кожен користувач може:

оновлювати свої дані з будь-якої точки світу;

стати на облік автоматично (наприклад, призовникам без походу до ТЦК);

отримати відстрочку від мобілізації (наразі вже понад 210 тисяч людей скористалися цією функцією).

 

Що вміє Резерв+ зараз?

генерувати електронний військовий документ;

допомагати знайти вакансії через сервіс рекрутингу;

надати можливість оновлювати контактну інформацію;

автоматично реєструвати призовників віком 17–25 років без необхідності проходити медкомісію.

На кінець грудня понад 3,5 млн українців скористалися Резерв+ для оновлення даних. Застосунок вже працює у 146 країнах, а понад 22 тисячі осіб за кордоном оновили свої дані.

 

Нові функції, які очікуються:

направлення на ВЛК;

сплата штрафів за невчасне оновлення даних;

постановка на облік без відвідування ТЦК.

 

Чи обов’язково користуватись Резерв+? Ні, але онлайн-формат дозволяє уникнути поїздок, черг і зайвого спілкування. Це швидко, зручно й доступно.

 

Чи безпечний Резерв+? Так, застосунок побудований так, що жодна інформація не зберігається в ньому. Всі дані передаються у зашифрованому вигляді до хмарного реєстру, який має всі необхідні сертифікати безпеки.

 

Звідки фінансування? Розробка Резерв+ профінансована благодійним фондом, кошти державного бюджету не використовувались. Загальна вартість проекту склала 3,7 млн грн. Подібна модель фінансування поширена у сфері міжнародної технічної допомоги.

 

Що робити при проблемах зі статусом? Наприклад, статус «Виявлено порушення військового обліку» може виникнути через ігнорування повісток або невчасне оновлення даних. У разі помилкового присвоєння статусу військовослужбовцю, радимо звертатися до вашого ТЦК або служби підтримки застосунку.

Джерело: Міністерство оборони України

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“НОВИНИ”

23 грудня 2024 16:47
23 грудня 2024 13:18
23 грудня 2024 12:15
23 грудня 2024 11:45
23 грудня 2024 10:36
22 грудня 2024 09:07
20 грудня 2024 16:10
20 грудня 2024 15:28
20 грудня 2024 15:03
18 грудня 2024 15:05