СТЕНОГРАМА
засідання Комітету з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму від 2 вересня 2015 року
Веде засідання Голова Комітету А.ПАЛАТНИЙ
ГОЛОВУЮЧИЙ. Шановні колеги, шановні присутні, розпочинаємо засідання нашого комітету. Я думаю, що всі, після літніх канікул відпочили, натхнення і працездатність, я думаю, що у нас є. Дякую.
Список запрошених на засідання нашого комітету 2 вересня 2015 року Уповноважений Президента України з питань прав дитини Кулеба Микола Миколайович. Заступник міністра соціальної політики України Ярошенко Валерій Станіславович. Керівник секретаріату Уповноваженого Президента України з прав дитини Ремень Олена Миколаївна. Ліптуга Іван Леонідович, начальник відділу розвитку туризму Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Кульчик Олена Миколаївна, заступник директора Департаменту оздоровлення та санітарно-курортного лікування Міністерства соціальної політики України. Вовк Володимир Семенович, заступник директора Департаменту з захисту прав дітей та усиновлення Міністерства соціальної політики України. Митрофанський Сергій Володимирович (запізнився), заступник міністра молоді і спорту України.
Ми знаємо, що міністр зараз на Кабміні. Ближче присідайте.
Коврак Юлія Василівна, начальник відділу професійного розвитку Міністерства соціальної політики України. Черняк Сергій Іванович, виконуючий обов'язки начальника Управління медико-соціальної допомоги окремим категоріям громадян медичного департаменту Міністерства охорони здоров'я України. Євченко Олексій Юрійович, радник міністра економічного розвитку і торгівлі України. Солових Наталія Григорівна, начальник відділу фінансів соціального захисту населення Міністерства фінансів України. Ганущак Надія Володимирівна, координатор професійного розвитку Асоціації міст України.
Шановні колеги, у нас є кворум, розпочинаємо засідання нашого комітету.
Переходимо до пункту 1 порядку денного. Пропонується розглянути проект Закону про державну дтримку санітарно-курортного реабілітаційного центру "Слов'янський курорт" (реєстраційний номер 1446), поданий народними депутатами України Солодом, Королевською. Комітет наш є головним з цього питання. Хочу нагадати всім присутнім, що ми розглядаємо вже доопрацьований законопроект.
Також хочу проінформувати членів нашого комітету, що до комітету надійшов лист від автора законопроекту з проханням перенести його розгляд на слідуюче засідання нашого комітету. Немає зауважень? Немає. Прошу визначитись. Першими переносимо, ми його доопрацювали, відправили на доопрацювання, його доопрацювали і це буде логічно, якщо доопрацьований законопроект авторами ми почуємо від них, а не будемо його зачитувати. Тому пропонується перенести розгляд даного законопроекту на наступне засідання комітету. Прошу визначатись, хто - "за"? Проти? Утримався? Одноголосно.
Переходимо до другого пункту порядку денного. Пропонується розглянути проект Закону про внесення змін, доповнень до Сімейного кодексу України щодо впровадження відповідальності батьків у наданні матеріальної допомоги на отримання освіти повнолітньою дочкою, сином. Реєстраційний номер цього законопроекту 2939, поданий народним депутатом України Шибком. Немає автора законопроекту, так?
Шановні колеги! Ми з вами від правил не будемо відходити, якщо ми є головними з цього питання, а ми є головними з цього питання, автора законопроекту… Що? Ні, перший раз, ні, ми б пам'ятали… Шановні колеги! Якщо немає автора законопроекту, такий інтересний законопроект, якщо його немає, я пропоную перенести цей законопроект на наступне засідання і ще раз запросити автора законопроекту. Тому що, я вважаю, я думаю, що ви мене підтримаєте, такі важливі законопроекти повинні розглядатися, і перший чи другий раз докладати повинен автор законопроекту, а не його помічники чи там уповноважені особи.
Дякую. Немає зауважень? Пропонується законопроект № 2939 перенести на наступне засідання… його розгляд перенести на наступне засідання комітету.
Прошу голосувати. Хто - "за"? Проти? Утримався? Одноголосно.
Шановні колеги, я думаю, я сподіваюся, що все ж таки ми доб'ємося того, що депутати, які представляють важливі для дітей, для сімей, для молоді і спорту законопроекти все ж таки ми можливо з трибуни Верховної Ради треба їх запросити на… приходити на засідання комітетів. Якщо ми запровадили правило, що ми комітети проводимо у вівторок, а не як більшість комітетів – у середу, то сьогодні якраз середа і всі комітети… всі депутати повинні працювати сьогодні до кінця робочого дня в комітетах. Дякую.
Переходимо (третій і четвертий у нас об'єднаний, да?) до наступних питань порядку денного, а саме: пропонується розглянути проекти законів, внесення змін до Податкового кодексу України щодо туристичного збору (реєстраційний номер 2502а) та про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо туристичного збору (реєстраційний номер 2503а), поданий народними депутатами України Романовою, Силантьєвим, Петренком, Споришем.
Шановні колеги, комітет не є головним, але дуже радий, що всі автори законопроекту тут присутні. Вони ще… (Шум у залі) Це ж бюджетний теж. Бюджетний. Це ж бюджет повинен гроші давати, а ми тільки будемо пропонувати.
Мені дуже приємно, що не тільки автори законопроекту і співавтори, а ще члени нашого комітету, тому слово надається автору законопроекту, секретарю комітету, голові підкомітету з питань розвитку і туризму, курортів та рекреаційної діяльності Романовій Анні Анатоліївні, будь ласка.
РОМАНОВА А.А. Доброго дня, шановні колеги! Я хочу сказати, чим було зумовлено даний законопроект. Наш комітет доволі активний в плані просування і спортивної діяльності, і молоді, і сім'ї, і туристичної, і ми часто зустрічаємось з представниками місцевого самоврядування, а також туристичної галузі з усієї України. І ми завжди відкриті до спілкування, і з людьми, брали їх зауваження або прохання щодо фінансування туристичної галузі. Ви знаєте, що на загальнодержавному рівні на сьогодні не закладено жодної копійки на внутрішній та в'їзний туризм. Хоча ця галузь, вона дуже важлива для розвитку економіки нашої держави.
Тому єдиний місцевий збір, який дає хоч якісь кошти теоретично мав би давати для розвитку туризму це є місцевий туристичний збір. Проте, збирається цей місцевий туристичний збір закладів розміщення фактично визначає його місцева рада. Але не факт, що потім він піде на розвиток цієї самої туристичної інфраструктури. Тобто логічно, що якби було так, що, наприклад, місто Трускавець, воно збирає там півтора мільйона гривень щороку, з закладів розміщення приїжджають люди з усієї країни, з закордону і логічно для того, щоб той самий Трускавець і півтора мільйона гривень, і далі використовував на промоцію того самого міста, і на розвиток туристичної інфраструктури. Проте, не факт, що ці гроші можуть так витрачатися. Ми пішли на зустріч місцевому самоврядуванню, туристичним містам, а це однозначно підтримують таку ініціативу і Львів, і Трускавець, і Кам'янець-Подільський, і всі міста, які активно займаються розвитком туризму, і пропонуємо внести зміни в Бюджетний, а також Податковий кодекси, де визначити, що туристичний збір має йти виключно для просування туристичного продукту та розвитку туристичної інфраструктури відповідної територіальної громади.
Також внести зміни до… Там і до Бюджетного, і до Податкового. Я просто у роздаткових матеріалах не бачу.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Там і разом, і Бюджетного, і Податкового.
РОМАНОВА А.А. Ні, це не там. Ось. Ні, не то.
(Загальна дискусія)
Так. Для того, щоб можна було таке вчиняти треба туристичний збір зробити надходження в спеціальний фонд місцевих бюджетів.
Тому ми, також пропонуємо внести зміни до Бюджетного кодексу України і зробити туристичний збір, його нарахування до спеціального фонду.
Ось такі зміни. Я пропоную підтримати, тому що, як ми вивчали ситуацію, основна проблема чому в Україну перестали їздити туристи іноземні – це відсутність промоції про рідну країну. На рівні Державного бюджету грошей на промоцію немає, на рівні… Ну взагалі не закладено жодної копійки. Тому ми хоча б, ми хочемо створити умови для місцевих бюджетів використовувати той самий туристичний збір, який зібрали від розвитку туристичної активності, його спрямовувати на промоцію територіальної громади.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Анна Анатоліївна.
Ми вже цю тематику підіймали, коли були на виїзному засіданні у вашому рідному місті Чернігові.
Від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України слово надається начальнику відділу розвитку туризму Ліптузі Івану Леонідовичу.
Будь ласка, Іван Леонідович.
ЛІПТУГА І.Л. Спасибо большое. Я со вчерашнего дня приступил к обязанностям начальником отдела туризма. Отдел сейчас получает еще функции. Мы надеемся, что в следующую среду нам будут переданы функции из бывшего Государственного агентства по туризму и курортам, и мы уже сможем полноценно функционировать. Но до сегодняшнего дня я активно принимал участие в составе экспертного совета при вашем комитете, поэтому эта инициатива по целевому использованию туристического сбора она полностью поддерживается всеми экспертами отрасли туризма, представителями бизнеса. И, разумеется, позиция отдела и министерства поддержать эту инициативу, потому что это первый шаг на пути к тому, чтобы туризм наконец то начал каким то образом развиваться на государственном и местном уровне.
Туристический сбор, который собирается засобами розміщення, средствами размещения – это единственный, по сути, такой прямой целевой налог, который получается предприятиями связанные с туризмом и размещением. Поэтому, сегодня так получилось, что примерно 10 процентов средств размещения из тех, которые функционируют на территории нашей страны его собирают и контроля нет, как такового. Нет инспекции, которая позволила контролировать сумму этого сбора, и городские, местные органы власти, не владеют ситуацией.
Было бы хорошо, чтобы туристический сбор стал использоваться в целях развития инфраструктуры, а также популяризации мест и в дальнейшем его сбор увеличился для того, чтобы можно было принимать участие в различных международных выставках, форумах, выпускать материалы, распространять их через представительства дипломатические Украины в разных странах. И, конечно, развивать инфраструктуру.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Іван Леонідович. Я думаю, що нам зрозуміло, якщо є бажаючі співавтори, чи члени комітету виступити з цього питання? Якщо немає, я думаю, що ми, впевнений, приймемо позитивне рішення з цього питання. Але ж хочу нагадати, що є комітети, два ще комітети, які повинні цей наш законопроект пройти.
Тому приймемо рішення. Пропонується рекомендувати Верховній Раді України розглянути законопроекти у першому читанні та прийняти їх за основу та в цілому. І друге, відповідне рішення направити, да, в профільні комітети. Прошу голосувати.
Хто – "за"? Проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.
Шановні колеги, переходимо до розгляду проекту Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо посилення гарантій для молоді, інвалідів, та інших малозахищених верств населення) (реєстраційний номер 1384), поданий народним депутатом України, ще народним депутатом України, Яценюком… А, Яценком. Господи… Представляєте ту у мене по Фрейду, бачите. Поданий народним депутатом Яценком.
Шановні колеги, народний депутат Яценко сьогодні також не присутній, на жаль. Але хочу нагадати, що наш комітет не є головним з цього питання. Тому ми можемо, я думаю, спокійно розглянути це питання. Немає зауважень? Немає.
Від Міністерства соціальної політики України слово надається заступнику міністра Ярошенку Валерію Станіславовичу, будь ласка.
ЯРОШЕНКО В.С. Дякую, Артуре Леонідовичу. Але дозвольте мені… Артур Леонідович, дозвольте мені за дорученням міністра вас і шановних депутатів привітати з початком чергової сесії. Побажати вам плідної згуртованої роботи. А ми з свого боку гарантуємо широке професійне представництво працівників міністерства на ваших засіданнях.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Валерій Ярославович. Я впевнений, якщо сьогодні, якщо б у нас засідання комітету, як завжди, було по вівторкам… Вот, правда, будьте здравы, Анна Анатольевна. То у нас завжди, коли починається нова сесія, нове пленарне засідання, у нас завжди присутні наші міністри профільні, це міністр соціальної політики Павло Розенко і міністр молоді і спорту Ігор Жданов. Вчора ми з Ігорем Олександровичем розмовляли, і тому він дуже розстроївся, що сьогодні не зміг бути присутнім на нашому засіданні комітету. Дякую, за поздоровлення, Валерію Станіславовичу. Будь ласка.
ЯРОШЕНКО В.С. Дякую.
Коротко буду доповідати. Мінсоцполітики підтримує взагалі, за умов врахування до нього зауважень та пропозицій, вони слідуючі, їх достатньо. Зокрема, Мінсоцполітики не заперечує щодо зменшення терміну для набуття права, на повну щорічну відпустку у перший рік роботи, наданому підприємстві – там з 6 місяців до 4-х.
Проте, не підтримує пропозиції стосовно. Перше: встановлення додаткового нормативу робочих місць для працевлаштування молоді на перше робоче місце, оскільки зазначене питання врегульовано статтею 14 Закону про зайнятість населення. Крім того, норми щодо збільшення квоти, несуть додаткове навантаження на роботодавців та мають, на наш погляд, дискримінаційний характер по відношенню до інших категорій і громадян. Друге: гарантування працівникові оплати праці за виконану роботу, але не нижче, ніж попередній заробіток, за попередню роботу, оскільки відповідно статті 15 Закону України "Про оплату праці", умови та розміри праці, встановлюються підприємствами самостійно і це все зазначається, уже так виписано законом, в колективному договорі.
Слідуюче. Зауважу, що запропоновані законопроектом зімни до Закону України "Про зайнятість населення" від 01.03.1991 року, вони втратили чинність. Тому що від 01.2013 року, на підставі набрання чинності Закону України "Про зайнятість населення" (там є номер відповідний), тобто, цим новим законодавством, старі норми втратили силу.
І як висновок, законопроектом пропонується три різні механізми працевлаштування молоді, які мають діяти одночасно, що не узгоджуються між собою. З чим не можна погодитись, з огляду на вимоги забезпечення правової визначеності, при регулюванні суспільних відносин. І наш висновок, він практично, чи частково, співпадає з експертним висновком, наскільки я знаю. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Тобто я думаю, ми вірно зрозуміли, Валерій Станіславович, що ви в цілому підтримуєте законопроект. Але, є два зауваження…
ЯРОШЕНКО В.С. Так, які потрібно доопрацювати.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Так, які потрібно доопрацювати. Дякую.
Від Міністерства молоді і спорту України слово надається заступнику міністра молоді і спорту Метрофанському Сергію Володимировичу, будь ласка.
МИТРОФАНСЬКИЙ С.В. Дякую.
В цілому міністерство підтримує зазначену законодавчу ініціативу, однак варто зазначити, що питання надання пільг та профорієнтації молоді у працевлаштуванні молоді, потрібно першочергову увагу звернути на категорію молоді, яка закінчила або припинила навчання у загальноосвітніх, професійно-технічних і вищих навчальних закладах, звільнилися із строкової військової або альтернативної не військової служби і протягом 6 місяців після закінчення або припинення навчання чи служби, яке вперше приймається на роботу, як на найменш конкурентоздатну частину працездатного населення України. От, власне кажучи, у нас таке невеличке зауваження і прохання буде до авторів законопроекту, врахувати цю поправочку. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Сергій Володимирович. Ці всі поправки і побажання, пропозиції, які лунають від представників міністерства, вони йдуть під стенограму, я думаю, що ми це пишемо. Дякую.
Від Уповноваженого Президента України з прав дитини слово надається Кулебі Миколі Миколайовичу.
Микола Миколайович, будь ласка.
КУЛЕБА М.М. Дякую. Також хочу поздоровити вас всіх з новим пленарним тижнем, роком і, перш за все, безпеки для вас, да і мудрості в прийнятті законів. І зараз хочу надати Олені Миколаївні, керівнику офісу, щоб вона пару слів сказала щодо цього законопроекту.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, Олена Миколаївна.
_______________О.М. Шановні народні депутати, ми також пропрацювали цей законопроект, ну, апріорій, ми підтримуємо ту точку зору, що дане питання потрібно врегульовувати. Але справа в тому, що той механізм, який пропонується, він працювати не буде. І що нас турбує в даному випадку? Це те, що даний комітет не є профільним. Якщо автори законопроекту не проаналізують і не усунуть ті недоліки, а він буде прийнятий такий, як прийнятий, то, в принципі, по-перше, він не вирішить тут проблему, яку апріорій ставлять, по-друге, він поставить людей вже працюючих у нерівні умови. Найскладніше в цьому питанні, я там не беру чотири місяці, шість місяців, це все таке питання. Основна ідеологія закладена в статті 196, це внесення змін до Кодексу законів про працю, і основна ідея, яка закладається цим законопроектом, це те, що має там встановлюватися квота у 3 відсотки для працевлаштування цієї категорії осіб це одне, але тут конкретно виписується, що ця квота встановлюється на кожен рік, і мова йде ще про підприємства, на яких працюють від 10 до 25 осіб.
Тобто, якщо на підприємстві згідно цього законопроекту, якщо на підприємстві працює 10 осіб, щороку у них квота має становити одне робоче місце, і квота вважається виконаною, якщо протягом року людину взяли на роботу. Це означає, що підприємство з 10 працюючими щороку має брати на роботу, ну, оцю категорію, про яку ми говоримо. Нічого не говориться про те, як бути, якщо вакансій немає, як виконати цю квоту. І таким чином виникає питання як же виконати квоту, коли в людей немає вакансій, розумієте. Це перше питання.
Друге. Тут з'являється нова термінологія, зокрема, мова іде про молодь, яка, раніше в діючій статті мова йшла про молодь, яка закінчила навчання в таких, таких закладах, а тепер з'явився ще такий термін "яка припинила навчання", ну, припинила це означає відрахована з певних причин, тоді виникає, ну, чи можна ці дві категорії ставити в одні умови. І що таке забезпечення першим робочим місцем, скажімо, людини, яка так і не здобула освіти, але вона вперше працевлаштовується. Ця норма діє лише у випадку, якщо вона працевлаштовується за тією спеціальністю яку отримала чи, взагалі, просто працевлаштовується. Ця норма діє на період, поки людина відноситься до категорії молоді, тобто до 35 років, тобто в 15 років була відрахована зі школи, а в 34 вперше працевлаштовується. Розумієте, низка питань, які постануть перед роботодавцем. А в кінці іде, ну, заключаюча така позиція про те, що у разі невиконання цих норм роботодавці несуть відповідальність встановлену законом. Ну, знову ж таки питання, яку відповідальність. І відповідно, якщо це буде прописано в такому варіанті люди понесуть відповідальність за те в принципі, чого не можна реалізувати.
Тому, ну, ми підтримуємо, що це треба врахувати, але хотіли би, щоб це було донесено якось до авторів законопроекту щоби вони все-таки дослухалися і змінили кардинально редакцію і свій підхід до того, що вони пропонують.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Тобто доопрацювали цей законопроект.
______________О.М. Так.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую.
Шановні колеги, від комітету слово надається голові підкомітету з питань молодіжної політики, сім'ї та дитинства Споришу Івану Дмитровичу. Будь ласка.
СПОРИШ І.Д. Я думаю, дійсно, багато сказано за даний законопроект, 1384. Ну, дійсно непогана мета законопроекту – це встановити додаткові гарантії соціального захисту населення, насамперед молоді, інвалідів, жінок і таке інше. Але разом з тим, дійсно, було сказано і заступником міністра, і всіма, ці зауваження і вони досить справедливі. Одне, серед яких це правда, що згідно з проектом мають діяти три різні механізми працевлаштування молоді, що, дійсно, не повинно співпадати в цьому. Ну я думаю, що всі ці зауваження, я не буду повторювати, вони справедливі, вони сказані вірно, і ми також рахуємо і підтримуємо всіх, щоб повернути даний законопроект на доопрацювання.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Іване Дмитровичу.
Шановні колеги, прошу визначатися. Пропонується рекомендувати Верховній Раді України за результатами розгляду в першому читанні повернути законопроект суб'єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання. Це перше.
І друге. Але ж я думаю, що може без розгляду у Верховній Раді. Я думаю, що його… я думаю, без розгляду. Тому що як можемо його розглядати. Да? Тому давайте… Пропонується: перше – рекомендувати… направити даний законопроект автору законодавчої ініціативи на доопрацювання з зауваженнями і пропозиціями, які сьогодні пролунали. Це перше.
І друге. Відправити цей законопроект – це рішення нашого комітету – направити до Комітету з питань соціальної політики, зайнятості та пенсійного забезпечення. Думаю, що це буде розумно.
Прошу визначатися. Хто - "за", проти, утримався? Одноголосно. Тобто без внесення його в сесійний зал.
Шановні колеги, переходимо до питань з рублики "Різне". Пропоную рекомендувати керівнику Апарату Верховної Ради України призначити консультантом секретаріату Комітету Іванів Юлію Володимирівну, яка є помічником-консультантом народного депутата України та протягом останніх 9 місяців проходила стажування в нашому комітеті за програмою "Стажування у Верховній Раді України", а також перебуває у кадровому резерві секретаріату нашого комітету. Хочу нагадати, що ця посада тимчасова – на час декретної відпустки Олейник… нашого співробітника нашого комітету Олейник Алли Володимирівни.
Прошу підтримати. Хто - "за", проти, утримався? Одноголосно. Дякую.
Переходимо до питання щодо забезпечення належної підготовки членів національної збірної України з плавання до спортивних змагань.
Ну, слово надається Силантьєву Денису Олеговичу.
Будь ласка, Денис Олегович. Автору законопроекту.
СИЛАНТЬЄВ Д.О. Да, это не законопроект.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Это как инициатива комитета, которая…
СИЛАНТЬЄВ Д.О. Инициатива комитета. Да, речь идет о последнем выступлении сборной команды Украины по плаванью на Чемпионате мира. И я по этому поводу встречался с министром молодежи и спорта, разговаривал с ним. И, в общем-то, он попросил поддержать инициативу министерства в том, что с каждым годом выступление сборной команды Украины по плаванью становиться все хуже, хуже, и хуже. И последний Чемпионат мира это был как, не знаю, последняя капля, что ли. Потому что прекрасно, кто занимался спортом, понимают, что предолимпийский год, Чемпионат мира – это как лакмусовая бумага выступления сборной команды на Олимпийских играх. В этом плане сборная команды Украины показала себя не с лучшей стороны. И рассчитывать на то, что на Олимпийских играх будут какие-то медали или хотя бы финали, нам не приходится. В дополнение к этому руководство и Федерации плаванья и отдела плаванья там в лице главного, государственного тренеров считают, что команда выступила хорошо, все идет по плану, мы готовимся к Олимпийским играм только неизвестно какого года. Что все нормально. Якобы Чемпионат мира прошел, ну, грубо говоря, под нагрузкой – это проходящий этап. Тенденция просматривается, что с каждым годом выступление все хуже и хуже, хотя деньги выделяются, деньги тратятся достаточно приличные, результата нет. Поэтому министерство приняло решение пересмотреть руководство отдела плаванья в лице государственного и главного тренеров. В соответствии с этим я как бы полностью поддерживаю это как глава подкомитета и экспертный совет в том числе. Поэтому инициирую сделать вот такое письмо поддержки министру от нашего комитета.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Денис Олегович.
Є зауваження чи пропозиції, думки з цього питання? Будь ласка, Величкович Микола Романович.
ВЕЛИЧКОВИЧ М.Р. Я можу сказати, що як член комісії по заміщенню конкурсу якраз… державних тендерів і головних тендерів, я думаю, як заступник голови комітету. Я думаю, що буде підтримка, як перший…, буде підтримка в цій комісії від комітету в моїй особі.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Миколо Романовичу. Я думаю, з цією проблематикою, я був ознайомлений трошки раніше, Денис Олегович мене поставив в курс справ. Я думаю, що ми всі розуміємо, це рішення таке, тому що от я зараз зачитаю рекомендації, які ми будемо відправляти до профільного міністерства, до міністра молоді і спорту. Але ж, я думаю, що ми сподіваємось, що Денис Олегович є фахівцем в цій сфері, дуже знає гарно і тренерський состав, і збірну команду, і я впевнений, що ми прислухаємося до його таких пропозицій.
І тому пропонується, перше, рекомендувати Міністерству молоді і спорту України розірвати контракт з державним тренером штатної національної збірної команди України з плавання. Навіть не державного … Розірвати контракт з державним тренером штатної національної збірної команди України з плавання Власковим Андрієм Анатолійовичем. Відсторонити від виконання обов'язків головного тренера штатної національної збірної команди України з плавання Сердінова Андрія Вікторовича, виконуючого обов'язки головного тренера. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад державного тренера штатної Національної збірної команди України з плавання та головного тренера штатної Національної збірної команди України з плавання. Друге: направити рішення нашого комітету до профільного Міністерства молоді і спорту України.
Прошу голосувати. Хто - "за"? Проти? Утримались? Одноголосно.
І переходимо до останнього питання з рубрики "Різне". А саме, затвердження складу робочої групи з підготовки до другого читання проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми. Це реєстраційний номер 2254. Автори якого це Геращенко Ірина Володимирівна, Гопко Ганна Миколаївна і Гриневич Лілія Михайлівна.
Всім членам комітету, шановні колеги, розданий проект складу робочої групи. Ми врахували всіх бажаючих увійти до цієї робочої групи. У всіх розданий, да?
Тому пропонується, перше, затвердити склад робочої групи з підготовки до другого читання проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо посилення соціального захисту дітей та підтримки сімей з дітьми (реєстраційний номер 2254).
Прошу визначатися. Хто - "за"? Проти? Утримався? Одноголосно. Дякую.
Шановні колеги, нагадую, що порядок денний сьогодні вичерпаний. І хочу нагади, що слідуюче засідання нашого комітету відбудеться 15 вересня 2015 року о 14.30, як завжди, у вівторок. Дякую.
ВЕЛИЧКОВИЧ М.Р. (Не чути)
ГОЛОВУЮЧИЙ. А, будь ласка, Величкович.
ВЕЛИЧКОВИЧ М.Р. Я перепрошую. Хвилинку уваги. Зважаючи на робочу групу, в робочому режимі повідомимо, коли буде засідання членів робочої групи, коли буде засідання, вже попрошу керівництво секретаріату комітету проінформувати і будете проінформовані наперед завчасно про місце і час проведення робочого засідання. Дякую.
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую, Микола Романович.
Дякую всім за плідну роботу.