Проектом закону пропонується внести відповідні зміни до Закону України "Про фізичну культуру і спорт", визначивши поняття службово-прикладного та військово-прикладного спорту. Зокрема пропонується:
- додати до напрямів спорту – службово-прикладний та військово-прикладний спорт (зміни до статті 1 Закону);
- обмежити використання спортивних споруд закладів фізичної культури і спорту, що утворені у правоохоронних органах, рятувальних та інших спеціальних службах для підготовки відповідних спортсменів до участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях з олімпійських та неолімпійських видів спорту (зміни до частини шостої статті 30 Закону);
- визначити поняття «службово-прикладний та військово-прикладний спорт» (передбачено новою статтею 36');
- встановити додаткові гарантії спортсменам вищої категорії, які проходять військову службу у Збройних Силах України, інших військових формуваннях, утворених відповідно до законів України, правоохоронних органах, рятувальних та інших спеціальних службах щодо можливості їхнього зарахування до закладів фізичної культури і спорту або призначення на посади у структурних підрозділах, на які покладені функції зі спортивної діяльності та розвитку фізичної культури і спорту (зміни до статті 43 Закону).
Члени Комітету
підтримали законодавчу ініціативу Уряду щодо врегулювання
на законодавчому рівні поняття службово-прикладного та військово-прикладного
спорту.
Водночас, члени Комітету запропонували залишити в чинній редакції частину шосту статті 30 Закону "Про фізичну культуру і спорт", якою визначено, що спортивні споруди закладів фізичної культури і спорту, зазначених у частині четвертій цієї статті (зокрема спортивні комітети, клуби, бази тощо), використовуються для організації та проведення занять з фізичної підготовки військовослужбовців і працівників Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, працівників правоохоронних органів, рятувальних та інших спеціальних служб, підготовки відповідних спортсменів до участі у відомчих, всеукраїнських та міжнародних змаганнях з олімпійських та неолімпійських видів спорту. Це сприятиме забезпеченню конституційного права громадян займатися фізичною культурою і спортом незалежно від професії, роду занять і роботи.