Загалом до законопроекту надійшло 51 поправка.
Враховано – 29, враховано частково – 10, відхилено – 12.
«Переважна більшість з них стосується питань приведення термінології Закону України «Про фізичну культуру і спорт» до Закону України «Про освіту». В цьому питанні нам велику допомогу надали наші колеги з Комітету з питань освіти, науки та інновацій» - зазначила під час свого виступу голова підкомітету з питань спорту вищих досягнень та спортивної діяльності Ольга Саладуха.
Зокрема, відповідними поправками, що були внесені членами Комітету з питань молоді і спорту пропонується уточнити зміни до статті 15 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» та надати право на отримання в оренду державного та комунального майна без проведення аукціону таким суб’єктам сфери фізичної культури і спорту, як:
державні та комунальні спортивні клуби, дитячо-юнацькі спортивні школи, школи вищої спортивної майстерності, центри олімпійської підготовки, центри студентського спорту закладів вищої освіти, фізкультурно-оздоровчі заклади, центри фізичного здоров’я населення, центри фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю, а також бази олімпійської, паралімпійської та дефлімпійської підготовки;
громадські об'єднання фізкультурно-спортивної спрямованості, що є неприбутковими організаціями, внесеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій, утворені ними спортивні клуби (крім спортивних клубів, що займаються професійним спортом), дитячо-юнацькі спортивні школи, школи вищої спортивної майстерності, центри олімпійської підготовки, центри студентського спорту закладів вищої освіти, центри фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю, що є неприбутковими організаціями, внесеними до Реєстру неприбуткових установ та організацій, – виключно для проведення спортивних заходів або надання фізкультурно-спортивних послуг.
Під час обговорення законопроекту та поправок до нього члени Комітету зазначили, що для забезпечення цільового використання орендованого майна громадськими об'єднаннями фізкультурно-спортивної спрямованості пропонується передбачити, що таке майно використовується виключно для проведення спортивних заходів або надання фізкультурно-спортивних послуг.
Крім того,
відповідними змінами до частини третьої статті 15 Закону України «Про оренду
державного та комунального майна», запропоновано
заборонити громадським об’єднанням фізкультурно-спортивної спрямованості,
утвореним ними закладам фізичної культури і спорту використовувати отримане в оренду державне або комунальне майно без
проведення аукціону в комерційних цілях.
З огляду на зазначене та за наслідками розгляду проекту Закону (реєстр. № 3550) Комітет рекомендував Верховній Раді України: прийняти його у другому читанні в цілому.