Метою законопроекту є створення можливостей для ефективного функціонування низки соціально важливих закладів фізичної культури і спорту, що забезпечують розвиток фізичної культури і спорту, формування здорового способу життя громадян України. Для цього пропонується надати право цим закладам на отримання в оренду державного та комунального майна без проведення аукціону за умови збереження та використання орендованих приміщень для розвитку фізичної культури і спорту. Також законопроектом пропонується привести термінологію Закону України «Про фізичну культуру і спорт» у відповідність до Закону України «Про освіту».
Під час обговорення члени Комітету наголосили на тому, що після набуття чинності нової редакції Закону України «Про оренду державного і комунального майна» бази олімпійської та паралімпійської підготовки, спортивні клуби, дитячо-юнацькі спортивні школи, спеціалізовані заклади освіти спортивного профілю, школи вищої спортивної майстерності, центри олімпійської підготовки тощо не мають права на отримання в оренду державного і комунального майна без проведення аукціону, а це суттєво ускладнює їх роботу, створює додаткові витрати та бюрократичну тяганину.
При цьому, необхідно врахувати, що зазначені заклади фізичної культури і спорту виконують соціально важливу функцію щодо забезпечення розвитку фізичної культури та спорту в Україні, розвитку олімпійського спорту, підвищення конкретності в спорті та забезпечення здорового способу життя населення. Тому, якщо сотні тисяч дітей будуть позбавлені можливостей займатися спортом через суттєве зростання вартості оренди, навіть фінансові здобутки державного та місцевих бюджетів від проведення аукціонів будуть знівельовані витратами, пов’язаними з погіршенням здоров’я дітей та збільшенням дитячої злочинності.